۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

شب تاریک چون شب های دیگر دارم

شب تاریک چون شب های دیگر دارم                          
به هجر یار خویش گپ ها بسر دارم

چرا دوری اینقدر؟ چرا درمان ندارم؟                           
چرا سوختن بی تو؟ که من راز دیگر دارم

مرا با تو، مرا با می سرو کار است                             
مرو در دور از من ترا در جام می دارم

ز قطره قطرۀ این جام ترا نوشم امشب                                 
 هنوز بگذار که در سینه درد دیگر دارم

بیا ساقی بده این جام می کامشب                               
بسترم عطر تن  یار وهوای دیگر دارم

مشو مانع مرا از نوشیدن امشب                                 
که ایثارم هنوز خون جگر دارم

اگر مرگم فراه خواند مرا در دور ازتو                          
بجز نامت که در قلبم نوشتن، نیست دیگر کارم

۲ نظر:

  1. ببینید خوشبختی را!!! حدود 5 سال پیش با هم آشنا شدیم، چندین سال گذشت اما هنوز با همیم، چقدر زیبا می نویسین استاد!! گویند حرفی که از خیزد بر دل می نشیند... نوشته های تان همیشه دلنشین بوده و خواهد بود، امیدوارم همیش از عشق بنویسید.
    الیاس یورش

    پاسخحذف